Pytania i odpowiedzi

FAQ

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje cenę przesyłki?

- Nie, cena przy produkcie obejmuje tylko wartość towaru. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

Czy możliwe jest otrzymanie paragonu fiskalnego/faktury VAT?

- Paragon fiskalny dołączany jest do każdej przesyłki. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta i dołączana do każdej przesyłki.

Złożyłam/-em więcej niż jedno zamówienie, czy możliwe jest przesłanie zamówionego towaru jedną przesyłką?

- Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta mailowo lub telefonicznie, podając numery zamówień. Wówczas zamówienie zostanie połączone w jedno. 

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą być wysłane pod dwa różne adresy?

- Oczywiście, jest taka możliwość. Należy wówczas mailowo wystosować odpowiednią adnotację. Należy także wziąć pod uwagę fakt, że dwie wysyłki wiążą się z podwójnym kosztem dostawy.

Jak wykorzystać kupon rabatowy?

- Podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć checkbox "mam kupon rabatowy" i wpisać kod. Jeżeli chce się zobaczyć wartość obniżki, należy potwierdzić klawiszem "Enter".

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl