Pytania i odpowiedzi

FAQ

Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje cenę przesyłki?

- Nie, cena przy produkcie obejmuje tylko wartość towaru. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.

Czy możliwe jest otrzymanie paragonu fiskalnego/faktury VAT?

- Paragon fiskalny dołączany jest do każdej przesyłki. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta i dołączana do każdej przesyłki.

Złożyłam/-em więcej niż jedno zamówienie, czy możliwe jest przesłanie zamówionego towaru jedną przesyłką?

- Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta mailowo lub telefonicznie, podając numery zamówień. Wówczas zamówienie zostanie połączone w jedno. 

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą być wysłane pod dwa różne adresy?

- Oczywiście, jest taka możliwość. Należy wówczas mailowo wystosować odpowiednią adnotację. Należy także wziąć pod uwagę fakt, że dwie wysyłki wiążą się z podwójnym kosztem dostawy.

Jak wykorzystać kupon rabatowy?

- Podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć checkbox "mam kupon rabatowy" i wpisać kod. Jeżeli chce się zobaczyć wartość obniżki, należy potwierdzić klawiszem "Enter".

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska (przedpłata)) już od 300,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl