
FAQ
Czy cena wyświetlana przy produkcie obejmuje cenę przesyłki?
- Nie, cena przy produkcie obejmuje tylko wartość towaru. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.
Czy możliwe jest otrzymanie paragonu fiskalnego/faktury VAT?
- Paragon fiskalny dołączany jest do każdej przesyłki. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta i dołączana do każdej przesyłki.
Złożyłam/-em więcej niż jedno zamówienie, czy możliwe jest przesłanie zamówionego towaru jedną przesyłką?
- Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta mailowo lub telefonicznie, podając numery zamówień. Wówczas zamówienie zostanie połączone w jedno.
Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą być wysłane pod dwa różne adresy?
- Oczywiście, jest taka możliwość. Należy wówczas mailowo wystosować odpowiednią adnotację. Należy także wziąć pod uwagę fakt, że dwie wysyłki wiążą się z podwójnym kosztem dostawy.
Jak wykorzystać kupon rabatowy?
- Podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć checkbox "mam kupon rabatowy" i wpisać kod. Jeżeli chce się zobaczyć wartość obniżki, należy potwierdzić klawiszem "Enter".
