Promocje
Strój Kąpielowy Feba F03-500
Strój Kąpielowy Feba F03-500
209,00 zł 135,85 zł
Strój Kąpielowy Feba F17A-700
Strój Kąpielowy Feba F17A-700
190,00 zł 142,50 zł
Strój Kąpielowy Feba F06-409
Strój Kąpielowy Feba F06-409
209,00 zł 135,85 zł
Szorty Plażowe Feba F124-641
Szorty Plażowe Feba F124-641
115,00 zł 86,25 zł
Płatności PayPo

Kup teraz, zapłać za 30 dni!

 

Nowa usługa w e-sklepie Maison-Charme! Zamawiasz jak zwykle, odbierasz zakupy i płacisz nawet do 30 dni od złożenia zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.

 

Jak to działa ? 

  1. Złóż zamówienie i na etapie płatności wybierz opcję „Kup teraz, zapłać później z PayPo”. Opcja jest dostępna dla zamówień od 40 do 1000 PLN.
  2. Wypełnij krótki formularz, a PayPo zapłaci za Ciebie rachunek.
  3. Odbierz przesyłkę i ciesz się zakupami!
  4. Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na zapłatę lub możesz zwrócić produkty.

 

Dlaczego warto kupować z PayPo?

  1. Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwrot swoich pieniędzy.
  2. Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz – płacąc z PayPo możesz podjąć decyzję w ciągu 30 dni.
  3. Jesteś objęty Gwarancją Kupującego– jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz od sklepu zmówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
  4. System PayPo nie pobiera żadnych dodatkowych opłat i nie wymaga rejestracji.
  5. Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz także wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.

 

FAQ

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniony jest panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

 3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

 4. Czy to coś kosztuje?

Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować się od razu.

 5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty.

 6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

 

Więcej informacji:

PayPo Sp. z o.o.

www.paypo.pl

+48 22 333 74 60

info@paypo.pl

 

Dodatkowe informacje

Jak dokonać spłaty za zakupy z PayPo? 

Możesz spłacić swoje zadłużenie logując się do panelu klienta na stronie: https://paypo.pl/home/zaloguj

 

Pamiętaj, że spłata zadłużenia przelewem tradycyjnym jest zawsze darmowa. W przypadku wyboru metody spłaty BLIK-iem lub szybkim przelewem z Przelewy24 może zostać naliczona opłata za wykonanie transakcji od operatora. Wybranie płatności za pomocą operatora jest dobrowolne.

Zwroty: jak zwrócić produkty i poinformować o tym PayPo? 

Zwrotu dokonujesz standardowo według procedury naszego sklepu internetowego. W międzyczasie zaloguj się do swojego konta na PayPo.pl i w zakładce “Twoje zakupy” dodaj informację o zwrocie (zaznacz czy zwracasz całość, czy tylko część zamówienia). Po otrzymaniu Twojej przesyłki ze zwrotem wysyłamy potwierdzenie do PayPo, które w konsekwencji anuluje bądź zmodyfikuje transakcje.

Pamiętaj, że mamy 14 dni na wprowadzenie informacji o zwrocie, licząc od daty przyjęcia zwrotu do magazynu.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu odbiór Twojego zamówienia nie był możliwy, musisz nas poinformować o rezygnacji i odstąpić od umowy – dopiero wtedy przekażemy informację do PayPo o anulowaniu transakcji.

 

Dokonałem zwrotu, jednak na moim koncie klienta PayPo.pl nadal widnieje kwota, którą muszę dopłacić. Dlaczego? 

Przyczyną tej sytuacji może być wybrana metoda dostarczenia zamówienia. Jeśli wybrałeś inną metodę dostawy niż najtańsza z dostępnych w naszym sklepie internetowym, pamiętaj, że zwracamy koszt najniższej opłaty za doręczenie zamówienia w wysokości 11 zł. Np.  złożyłeś zamówienie za 199 zł i koszt przesyłki to 17 zł (łączna suma opłaty PayPo to 216zł). W przypadku zwrotu całości zamówienia zwracamy koszt towaru 199 zł i koszty doręczenia przesyłki w wysokości najniższej opłaty, czyli 11 zł (łączna suma zwrotu to 210 zł). Do dopłaty dla PayPo pozostaje wtedy 6 zł.

 

 
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl